Geliştirdiği ürünlerle, pazara sunulduğu ilk günden itibaren Türk kadınlarına üstün koruma ve yumuşaklık sunmayı hedefleyen Orkid, kadınların kendine güvenmesi ve hayallerinin peşinden gitmesi yönünde kadınlara destek olmaya devam etmektedir.

Orkid, 1970’li yılların sonunda Türkiye’nin ilk hazır hijyenik pedi olarak Türk kadınlarının hizmetine sunuldu. Kendini sürekli yenileyen ve geliştiren Orkid, bugün halen pazarda lider konumda bulunmaktadır.

Orkid, Türkiye’de tüketiciye sunulan ilk hijyenik ped markası olarak, bu sektörün doğmasını ve markalaşmasını sağlamıştır. Ayrıca, yıllardır sektörde “liderlik” yapan marka olmuş; teknoloji, kalite ve iletişim alanında yenilikçi ve tüketici ihtiyacı odaklı yaklaşımıyla sektör normlarını belirlemiştir. Kuru Petek Doku, koruyucu kanatlar ve sıvıyı jelleştiren tanecikler gibi teknolojileri Türk tüketicileriyle buluşturan Orkid, 2016 yılı itibariyle mikro yastıklı yan bariyer teknolojisini dünyada ilk kez Türk tüketicileriyle buluşturmuştur.

Orkid, tüketicilerin hizmetine sunduğu yeniliklerin yanı sıra, düzenlediği sosyal sorumluluk kampanyalarıyla da sektörün büyümesinde rol oynamıştır. Sosyal sorumluluklarının bilincinde olan bir marka olarak, hayatın her noktasında gençlere ulaşmaya, onların sağlık ve eğitimi için projeler geliştirmeye büyük önem vermektedir. Milli Eğitim Bakanlığı işbirliği ile 1993 yılından beri yürütülen “Ergenlik Döneminde Değişim Projesi” (ERDEP) bunlardan biridir. ERDEP’deki amacımız tüm Türkiye çapında ergenlik dönemindeki kızları, bu dönemde yaşadıkları fiziksel ve ruhsal değişiklikler konusunda bilgilendirmek, bu dönemi huzurlu ve mutlu bir şekilde geçirmelerine yardımcı olmaktır.

orkid

Orkid