İyilik yapmak DNA’mızda var
Nesillerdir beklenmedik zorluklar karşısında tüketicileri ve toplulukları destekliyoruz. 180 yılı aşkın bir süredir gücümüze güç katıyoruz ve her zaman daha da fazlasını yapmaya devam edeceğiz. 2020 yılında yaşanan olağanüstü olaylar, markaların ve şirketlerin topluma ve çevremize karşı sorumlulukları olduğunu açıkça ortaya koydu. P&G, Sevgiyle Liderlik Etmeye ve 2021’i topluluklar, eşitlik ve gezegenimiz için daha fazlasını ve daha iyisini yapmak üzere bir araya geldiğimiz yıl yapmaya kararlıdır.
P&G, 2021 İyilik Hareketi taahhüdünde bulundu

Geçtiğimiz yıl boyunca, insan ilişkilerinde nezaketin güzel örneklerine şahit olduk ve çoğunluğun iyiliği için birbirimizi desteklemek üzere bir araya geldik. Sayfayı 2021’e çevirirken birbirimize duyduğumuz sevgi ve şefkatle şekillenen bu pozitif eylemlerin erişimini genişletmek ve etkisini büyütmek istiyoruz. Bu nedenle, P&G markaları ve P&G çalışanları aracılığıyla 2021 yılı için 2021 adet iyilik hareketi taahhüdünde bulunuyoruz. Çalışanlarımızı, ortaklarımızı ve hizmet verdiğimiz tüketicileri bize katılmaya davet ediyoruz.
En ufak bir iyiliğin bile dünyayı daha iyi bir yer yapabileceğine inanıyoruz. Lütfen www.pggoodeveryday.com adresinden bize ve #SevgiyleLiderlikEt kampanyamıza katılın.
P&G’nin ve markalarımızın topluluklarımızda #SevgiyleLiderlikEt kampanyası kapsamında neler yaptığı, eşitliği ve katılımı nasıl iyileştirdiği ve çevreyi nasıl koruduğu hakkında daha fazla bilgi için sayfayı kaydırın. P&G’nin, Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini desteklemek için neler yaptığını görmek için buraya bakabilirsiniz.

Toplumsal etki
İyi bir kurumsal vatandaş olmak, şirket olarak kimliğimizin temelidir. Markalarımız zorlu zamanlarda yardımda bulunmak ve ev, sağlık ve hijyen konforu sağlamak için benzersiz bir konuma sahiptir. Dünyanın dört bir yanındaki insanlar, aileler ve topluluklar için her günü biraz daha iyi hale getirmekte kararlıyız.
Habitat for Humanity ile iş birliği yaparak, gezegenimize yardımcı olmak ve yerel toplulukları sürdürülebilirliğin önemi konusunda eğitmek amacıyla yerel çevreden toplanan plastik atıklardan evler inşa ettik.
Dünya genelinde dezavantajlı topluluklara 17 milyar litreden fazla temiz su sağladık.

Eşitlik ve kapsayıcılık
P&G olarak, eşit bir dünyanın herkes için daha iyi bir dünya olduğunu biliyoruz. Eşitliğin ve kapsayıcılığın herkes için mümkün olduğu bir şirket ve dünya yaratmayı hedefliyoruz.
Toplumumuzda aciliyet gerektiren yeni bir durumun farkına vararak, özellikle Siyah ve Kahverengi Amerikalılar için eşitliği ilerletmek üzere devam eden çalışmalarımızı hızlandırdık.

Görüş bozukluğu olmayan gönüllüleri, günlük yaşamlarında yardımcı olmak için görme engelli veya görme güçlüğü çeken kişiler ile bir araya getiren benzersiz bir platform olan Be My Eyes ile güçlerimizi birleştirdik.

Sürdürülebilirlik
Çevresel sürdürülebilirlik yıllardır şirketimizin bir parçasıdır. 2018’de durumu dikkatli ve etraflıca inceleyip sadece ayak izimizi azaltmayı ve değerli kaynaklarımızı korumayı değil, aynı zamanda dünyayı restore etmeye ve nihayetinde onu bulduğumuzdan daha iyi hale getirmeye yardımcı olmayı amaçlayan yeni bir dizi hedef ve uygulamayı benimseyerek enerjimizin odağını değiştirdik.
P&G’nin Hedef 2030 planı, şirketimiz ve tüketiciler için değer oluştururken pozitif etki yaratmayı ve ilham vermeyi amaçlamaktadır.

Markalar
Sorumlu tüketim, ambalaj, malzeme ve güvenliği sağlamak için inovasyonun gücünü ve markalarımızı kullanıyoruz.

Tedarik Zinciri
Ayak izimizi azaltıyoruz, döngüsel çözümler için çaba gösteriyoruz, ormanları koruyoruz, su verimliliğini arttırıyoruz ve küçük palmiye çiftçilerinin geçim kaynaklarını iyileştiriyoruz.

Çevre
Ambalajların denizlere ulaşmayacağını temin ediyoruz, suyumuzu koruyoruz ve geri dönüşüm çözümleri geliştiriyoruz.

Çalışanlar
P&G çalışanlarına, işlerinde ve topluluklarında sürdürülebilirlik inşa etmeleri için ilham veriyoruz ve onları teşvik ediyoruz.

Marka 2030
Beş milyar kişiye hizmet vermek, üstün ürün performansı ile tüketicileri memnun etmek ve iletişimi teşvik etmek, düşünce şekillerini etkilemek, davranış değişikliğine ilham vermek ve toplum ve çevre üzerinde olumlu etki yaratmak için markalarımıza benzersiz bir fırsat sunar.

Amacımız, Değerlerimiz ve İlkelerimiz (PVP’ler) kimliğimizin temelini oluşturur.
Amacımız, tüketicilerin yaşamlarını küçük ama anlamlı bir şekilde iyileştirmektir ve bu, çalışanlarımıza her gün olumlu bir katkıda bulunmaları için ilham verir. Dürüstlük, liderlik, sahiplik, kazanma tutkusu ve güven değerlerimiz, birbirimizle ve ortaklarımızla çalışma biçimimizi şekillendirir. İlkelerimiz, her gün işimizi yaparken benimsediğimiz kendimizden emin yaklaşımımızı ifade eder.
P&G çalışanlarının bu PVP temelinin kişisel ve ticari değerine inandığını biliyoruz. PVP’lerimiz, yıllık çalışan anketimizde sürekli olarak, çalışanlarımızın, kültürümüzün değiştirmeyecekleri bir numaralı yönü olarak belirtilmiştir. Felsefemiz, güven ve dürüstlük itibarının zaman içinde inşa edilmesi, her gün kazanılması ve paydaşlarımız için kalıcı değer sağlamasıdır.

#BeCrueltyFree Taahhüdümüz
Kozmetik ürünler için hayvanlar üzerinde yapılan tüm deneylere küresel olarak son verilmesi çağrısında bulunuyoruz ve bu vizyonu daha ileriye taşımak için Humane Society International’ın #BeCrueltyFree kampanyası ile işbirliği içinde olmaktan gurur duyuyoruz.
#BeCrueltyFree kampanyasına verdiğimiz destek, hayvanlar üzerinde deney yapılmasına son verme konusundaki uzun vadeli taahhüdümüzün bir başka adımıdır. Yolculuğumuz, hayvanlar üzerinde yapılan deneylere alternatiflerin geliştirilmesi ve bu alternatiflerin teşvik edilmesi için süregelen araştırma, yatırım ve ortaklıklar yoluyla 40 yıl önce başlamıştır. Bu çalışmalar, şirketimizin ve başka şirketlerin hayvanlar üzerinde deney yapmadan ürünler geliştirmesini sağlayarak insani değerlere katkıda bulunmuştur. Sağladığımız katkılar arasında şunlar yer alır:
1.000’in üzerinde bilimsel makale yayımlayarak 25’ten fazla hayvan deneyine alternatif yönteme öncülük eden araştırmacılarımıza, hayvan deneylerinin alternatiflerine 40 yılda yaklaşık 460 milyon dolarlık yatırım,
Dünya çapında hayvan kullanılmayan, zulümsüz (cruelty free) yöntemlerin kullanımını teşvik etmek için önde gelen uluslararası hayvan hakları kuruluşları, akademi ve endüstri koalisyonları ile iş birliği,
25 yılı aşkın bir süredir dünya genelinde bilim insanları ve karar mercileri tarafından hayvan kullanılmayan yöntemlerin kullanılmasını ve benimsenmesini savunma.
2021 VATANDAŞLIK RAPORLARI
Kurumsal vatandaşlık en önemli önceliklerimizden biridir. 2021 yılında yaptığımız tüm iyilikleri ve geleceğe yönelik bazı hedeflerimizi görmek için 2021 Kurumsal Vatandaşlık Raporlarımızı indirin.