Doğru olanı yaparız

Children smiling with the glass of water
Doing what's right Icon

Çoğunluğun iyiliği ayrıntılarda saklıdır

Amacımız basit. Doğru olanı yapmanın sorumluluğunu üstlenmek istiyoruz. Amacımız, ne kadar küçük olursa olsun sahip olduğumuz her fırsatı, değişimi başlatmak için kullanmaktır. İyilik için, büyüme için bir güç olmaktır. Sizin için, dünya için ve gelecek nesiller için.

Felsefemiz

People, science, the environment and products around the world

Yaklaşık 70 ülkede faaliyet gösteriyoruz ve dünya çapında yaklaşık 5 milyar insan tarafından kullanılan güvenilir, kaliteli markalardan oluşan, dünyanın en güçlü ürün yelpazelerinden birine sahibiz. Dünya tüketicilerine hizmet verirken, sosyal sorumluluk üstlenen şirketler arasında dünyanın en önde gelen markalarından biri olmayı da taahhüt ediyoruz.

P&G markaları, çalışanları, faaliyetleri ve ortakları, daha şeffaf, işbirlikçi ortaklıklar kurarak, insan haklarına saygılı, sorumluluk sahibi bir şekilde, yani genel olarak doğru olanı yaparak bu farkı yaratmak için birlikte çalışmaktadır.

Bizi farklı kılan da budur.

Woman is playing with children

Sürdürülebilirlik

Çevresel sürdürülebilirlik onlarca yıldır işimizin bir parçası olmuştur. Bugün sevdiğiniz ürünleri yarınlarınızdan fedakarlık etmeden kullanabilmeniz için uzun vadeli vizyonumuza doğru ilerlememize yardımcı olacak hedefler belirledik.

Sustainability: Enable responsible life

Bilinçli tüketimi, ambalajlamayı, içerik maddelerini ve güvenliği sağlamak

Sustainability: Reduce our footprint - Icon

Ayak izimizi azaltmak, ormanları korumak ve palm yağı üreten küçük işletmecilerinin yaşamlarını iyileştirmek

Advance recycling solutions Icon

Ambalajların okyanuslara ulaşmamasını sağlamak, suyu korumak ve geri dönüşüm çözümleri geliştirmek

Integrate sustainability into business plans Icon

Çalışanları eğitmek, sürdürülebilirliği işletme planlarına entegre etmek ve gelişimi ödüllendirmek

Daha fazla bilgi
Children playing with water

Toplumsal Etki

Eve dair her şeyin uzmanı olarak evin sunduğu sağlık, hijyen ve konfor gibi özellikleri ihtiyaç duyan insanlara sağlama konusunda kurumsal bir sosyal sorumluluğa sahip olduğumuzu hissediyoruz. Bu konuda ürünlerimiz her zamankinden daha fazla önem taşıyor.

Donated icon

Procter and Gamble, Suriyeli mültecilere yardım etmek için Türk Kızılayı'na 300 bin adet ürün bağışladı

Partnered icon

Özellikle prematüre bebekler için bebek bezleri tasarlamak adına NICU (Yeni Doğan Yoğun Bakım) hemşireleriyle işbirliği yaptık

Daha fazla bilgi
Woman soccer player

Cinsiyet Eşitliği

Önyargılardan arınmış, erkek ve kadınlar için eşit söz ve temsil edilme hakkı sağlayan, hepimiz için daha iyi bir dünya inşa etmeyi arzuluyoruz. Herkesin eşit görüldüğü bir dünya.

After icon

Always'in #KızGibi kampanyasından sonra, insanların %76'sı bu ifadeyi olumlu bir ifade olarak değerlendirdi (öncesinde bu oran %19'du)

Inclusive environment inside P&G

Şirketimizde kadın ve erkeklerin temsil edilme oranını 50/50 yapmak için çalışıyoruz

Daha fazla bilgi
Children playing with adults

Çeşitlilik ve Kapsayıcılık

Benzersiz bakış açıları, gelenekler ve deneyimler bizi daha da güçlendiriyor. Bu yüzden ekibimiz, 145'in üzerinde milletten, farklı dinlerden insanları barındırıyor ve aynı zamanda LGBT haklarını da gururla destekliyor.

Reveived icon

Üst üste 4 yıldır Human Rights Campaign Foundation’nın Kurumsal Eşitlik Endeksi’nde en iyi skoru aldık

Joined icon

Ofislerimizde çeşitliliği ve kapsayıcılığı ilerletmek için CEO Eylem programına katıldık

Daha fazla bilgi
Test tubes

Hayvan deneyleri alternatifleri

P&G olarak, hayvan deneylerini ortadan kaldırmanın doğru olan şey olduğuna inanıyoruz. Ürünlerimizi veya içerik maddelerimizi, yasalar gerektirmediği sürece dünyanın hiçbir yerinde hayvanlar üzerinde test etmiyoruz. Bu durumu ortadan kaldırmak için çok çaba gösteriyoruz ve bunu başarana kadar devam edeceğiz.

Developed icon

50'den fazla hayvansız, alternatif ürün deneyi yöntemi geliştirdik

Invested icon

Alternatifler bulma ve dünya çapında düzenlemelerinin sağlanması için yaklaşık 410 milyon dolar tutarında yatırım yaptık

Hayvan hakları politikamız

2018 SOSYAL SORUMLULUK RAPORLARI

Kurumsal sosyal sorumluluk en fazla önem verdiğimiz önceliklerimizdendir. 2018 yılında yaptığımız tüm iyi şeyleri ve geleceğe yönelik bazı hedeflerimizi görmek için 2018 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Raporlarımızı indirin.