Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Procter & Gamble Türkiye
Anasayfa pg00520 pg00521 Site Haritası pg00522 pg00523 P&G Global P&G GLOBAL
pg00524
pg00525
pg00526
P&G

© 2015 Procter & Gamble

Bize Ulaşın   Tüketici İlişkileri   Hukuki Şartlar   Hüküm ve Koşulla   Gizlilik İlkeleri    AdChoices
Amacımız
pg00527
P&G Geleneği
pg00528
Güçlü Yanlarımız
pg00529
Global Yapı ve Operasyonlar
pg00530
P&G Türkiye
pg00531
Başarılarımız
pg00235
Kalite Misyonu ve Prensibi
pg00236
Bilgi Güvenliği Politikasi

 


Güçlü Yanlarımız

P&G, tüketici ürünleri sektöründe başarılı olmak için, 5 özellik üzerinde yoğunlaşmıştır. Bu 5 alanda liderliğimizi sürdürmeye kararlıyız.


pg00533
pg00534

Tüketiciyi Anlamak


Dünyada hiçbir şirket tüketici ve pazar araştırmalarına P&G’den fazla yatırım yapmamıştır. Her yıl dünyada yaklaşık 60 ülkede 5 milyondan fazla tüketiciyle görüşüyoruz. Her yıl 15,000’den fazla araştırma gerçekleştiriyoruz. Tüketiciyi anlamak için yılda 350 milyon dolardan fazla yatırım yapıyoruz. Tüm bu çabalar bize yenilik fırsatlarının nerede olduğunu, tüketicilere nasıl hizmet edip onlarla nasıl ilişki kumamız gerektiğini gösteriyor.

Yenilik


P&G yenilik konusunda endüstride lider konumdadır. Geçtiğimiz 9 yıl içerisindeki satış artışının neredeyse tümü yeni markalardan veya ürün yeniliklerinden gelmiştir. Yenilik becerimizi sürekli güçlendirirken, yeniliğe önemli rakiplerimizden iki kat fazla yatırım yapıyoruz. Buna ek olarak, içerideki yenilik kapasitemizi P&G dışında oluşturduğumuz yenilik ortakları network’ümüzle güçlendiriyoruz. Bugün P&G’de gerçekleştirilen tüm ürün yeniliklerinin yarısından fazlasında dış ortaklarımızın katkısı bulunuyor. IRI New Product Pacesetter Report (IRI Yeni Ürün Geliştirme Raporu) her yıl A.B.D.’de yeni çıkan ve çok satan ürünlerin sıralamasını yapar. Geçtiğimiz 14 yıl boyunca bu sıralamada P&G’nin 114 ürünü ilk 25’e girdi – bu derece, en büyük 6 rakibimizin listeye soktuğu toplam ürün sayısından bile daha fazla. Sadece geçtiğimiz yıl, A.B.D.’de yeni çıkan ilk 10 ürün arasında P&G’nin 5, ilk 25 ürün arasında 10 ürünü yer aldı.

Marka Yaratmak


P&G, endüstrimizin marka yaratma lideridir. Satışı 1 milyar doları geçen 22 markamız ve yarım milyar doları bulan 19 markamız ile endüstrideki en güçlü ürün portföyünü oluşturmuş şirketiz. Milyar dolarlık markalarımızdan 11’i global olarak kategorisinde pazar payı lideri, geri kalanların çoğunluğu da 2. sıradadır. 

Pazara Giriş Becerisi


Endüstriye yön veren pazara giriş becerileri geliştirdik. Perakendeciler arasında gerçekleştirilen endüstri araştırmalarında P&G her zaman, aralarında en net şirket stratejisi, perakendeciler için en önemli markalar, güçlü iş yürütme sistemleri ve yenilikçi pazarlama programlarının da olduğu birçok kriter açısından en çok tercih edilen tedarikçi ve endüstri lideri olarak değerlendiriliyor.

Ölçek


Kategorilerde, ülkelerde ve perakende kanallarında global bir şirket olmanın avantajlarını kullanıyoruz. Bu global ölçek bize bilgi paylaşımı, ortak sistem ve süreçlerın oluşturulması ve en iyi uygulamaların tekrar kullanılabilmesi konusunda büyük olanaklar sağlarken, üstün tüketici ve yatırımcı değeri sunmamızı da mümkün kılıyor.