BLOG

  • P&G 2040’a kadar operasyonlarinda karbon nötr olacak

    P&G, hammaddeden perakendeciye kadar tüm operasyonları ve tedarik zincirinde 2040 yılına kadar karbon nötr olmak üzere hedeflerini belirledi.

  • Adım Adım Ayak İzimizi Azaltıyoruz

  • BanaBakYenilendi

  • P&G’DEN İHTİYAÇ SAHİPLERİNE YARDIM ÇEKİ

    Pandeminin Türkiye’de görüldüğü günden bu yana ihtiyaç sahiplerine çeşitli kurumsal ve marka programlarıyla destek olan P&G, “Umutla Yarına” demeye devam ederek Kızılay aracılığıyla yaklaşık 2 bin aileye 400’er liralık market çeki dağıtacak.

  • P&G TÜRKİYE’NİN GELİŞTİRME MERKEZİ’NDEN ÇIKAN ÇALIŞMA ULUSLARARASI AKADEMİK LİTERATÜRE GİRDİ

    P&G’nin kumaş bebek, ev ve kadın sağlığı ürünlerinin üretildiği Gebze Geliştirme Merkezi, Bahçeşehir Üniversitesi ile ortak geliştirdiği ‘Bebek Bezi Üretim Hatlarında Veri Analitiği’ proje çalışmasını bilimsel makale olarak yayınladı.

  • Fairy’den Sürdürülebilirlik ve Çevre için Anlamlı Bir Adım: ‘BOŞA HARCAMA’ KOMİTESİ ÇALIŞMALARINA BAŞLADI

    Türkiye’deki 10.yılında gıda israfını önlemek ve bu konuda farkındalık yaratmak için Gıda Kurtarma Derneği iş birliğiyle “Boşa Harcama” kampanyası başlatan Fairy bu girişimi bir adım daha ileriye taşıyarak “Boşa Harcama Komitesi”ni kurdu.

  • P&G 2021 yılında dünya genelinde iyilik ve umut için 2.021 iyilik hareketi yapacak

    Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım ürünleri şirketlerinden.

  • Gillette ve Milliyet öğrencilere desteğini sürdürüyor

    Bu yıl 66.sı gerçekleşen Türkiye’nin en prestijli spor ödülü Gillette Milliyet Yılın Sporcusu Ödülleri, 4 Kasım Çarşamba günü Volkswagen Arena’da gerçekleşen törenle sahiplerini buldu.

  • Prima ve CarrefourSA Binlerce Prematüre Bebeğin ve Ailesinin Yanında!

    Türkiye’de 33 yıldır yenilikçi ve güvenilir ürünleriyle bebeklerin sağlıklı ve mutlu gelişimine katkı sağlayan P&G markası Prima, 17 Kasım “Dünya Prematüre Günü” kapsamında yeni bir bağış kampanyasına imza atıyor.

  • Eczacıbaşı Spor Kulübü’nün Cesaret Sponsoru: Orkid

    Türkiye’nin en köklü spor kulüplerinden biri olan ve kurulduğu günden bu yana binlerce kız çocuğunu voleybola kazandıran Eczacıbaşı Spor Kulübü’nün Cesaret Sponsoru P&G’nin lider kadın bakım markası Orkid oldu.

  • ‘UZUN VE GÜÇLÜ BİR HAYAT’ DESTEĞİ

    P&G markası Pantene, Pi Kadın Kanserleri Derneği ile yeni bir projeye başlıyor!

  • #Yanındayızİzmir

    P&G Türkiye olarak kurumsal vatandaşlık bilincimizle, İzmir ve yakın bölgesinde gerçekleşen depremler sebebiyle oluşan ihtiyaçlara yanıt vermek üzere yardımlarımızı bölgeye yönlendirdik. Önümüzdeki günlerde de İzmir’e yardımlarımız devam edecektir.

  • P&G'den 10 Yıllık Karbon Nötr Planı

    Procter and Gamble (P&G), iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında yeni açıkladığı kararlara göre, 2030 yılına kadar, sera gazı emisyonlarını yüzde 50 azaltıp, tüm üretim tesisleri için yüzde 100 yenilenebilir elektrik satın alacak.

  • Head&Shoulders, Ahbap Derneği İşbirliğiyle Kuaför ve Berberlere Destek Oluyor

    Dünyanın 1 numaralı şampuanı* Head&Shoulders, Covid-19 ile mücadele döneminde toplumun yanında olmak için başlattığı #HepSeninle kampanyası kapsamında uzun süre boyunca kapalı olan kuaför ve berberlere işe dönüş sürecinde destek oluyor.

  • P&G “Aynı Çatı Altında, Umutla Yarına” Projesini Başlatıyor

    P&G, COVID-19 salgını nedeniyle yaşamları olumsuz etkilenen ve gelir kaybı yaşayan ailelerin umudunu desteklemek için “Aynı Çatı Altında, Umutla Yarına” projesini başlatıyor.

  • P&G Türkiye Topluma 7.5 Milyon Lira Değerinde Katkıda Bulunacak

    Procter&Gamble (P&G), COVID-19 salgınından etkilenenlere destek olacak yeni topluma katkı çalışmalarıyla, on binlerce aileye toplam 7,5 milyon TL değerinde katkıda bulunacak.

  • Head&Shoulders’dan “Hep Seninle” Kampanyası Kapsamında Bağış Desteği!

    Head&Shoulders #HepSeninle kampanyası kapsamında karantina yurtlarına, ihtiyaç sahiplerine, kuaför ve berberlere toplam 1.3 milyon TL değerinde ürün ve maddi bağış yapıyor.

  • Orkid’den Her An Kadınların Yanında Olacak Yeni Uygulama: periOsfer!

    P&G’nin lider kadın bakım markası Orkid, “Seni En İyi Bilen O” sloganıyla yeni kişisel asistan uygulaması periOsfer’i, Google Play Store ve App Store üzerinden yayınladı.

  • Türkiye’deki yazılımcılar geliştirdi: Anne babalara yeni uygulama

    Türkiye’deki yazılımcılar tarafından geliştirilen Prima Kulübü mobil uygulaması, 70 ülkede faaliyet gösteren P&G’nin veri yönetim platformu (DMP) ile entegrasyonu yapılan, dünyadaki ikinci uygulaması oldu.

  • Orkid'den geleceğin voleybolcularına destek

    A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın sponsoru Orkid, ay-yıldızlı ekipte forma giyen her voleybolcu adına 5 okula voleybol destek paketi sunacak.

  • Vicks Türkiye’de 50’nci yaşını kutladı

    Dünyada 125, Türkiye’de ise 50 yıldır tüketicilerle buluşan Procter and Gamble (P&G) markası Vicks; Türkiye’deki 50’nci yaşını görkemli bir törenle kutladı.

  • P&G’nin Avrupa stratejisi Türkiye’de kararlaştırıldı

    P&G Avrupa Yönetim Kurulu, mali yılının marka stratejisini kararlaştırmak ve gelecek yıl planlamak için İstanbul’da bir araya geldi. İlk defa Türkiye’de düzenlenen toplantı, Türkiye’nin P&G için öneminin bir göstergesi olarak kabul ediliyor.

  • P&G, National Geographic ve Global Citizen’dan dünya sorunlarıyla ilgili dikkat çekici bir belgesel serisi

    6 bölümlük belgesel serisi Activate: The Global Citizen Movement için National Geographic ve Global Citizen ile önemli bir işbirliği gerçekleştirdi.

  • Royal Botanic Gardens, Kew Tarafından Onaylı Herbal Essences PURE: renew’dan “Doğanın Sırrını Keşfet” Fotoğraf Sergisi

    İngiltere’nin doğadan ilham alan bir numaralı saç bakım markası Herbal Essences PURE: renew, dünyanın en büyük botaniklerinden Royal Botanic Gardens, Kew tarafından içeriği onaylanan ilk ve tek uluslararası saç bakım markası oldu.

  • Dünya Güzellik Sektörünün İlk 10’daki Tek Kadın CEO’su İstanbul’da!

    P&G Global Güzellik Kategorisi’ni yöneten Alex Keith, ülkemize gelerek pazarın detaylarını yakından inceledi.

  • P&G Future Female Leaders Programı 4. Yılında Devam Ediyor

    P&G, satış departmanının “Geleceğin P&G’li Kadın Liderleri” programıyla üniversite öğrencilerini iş hayatına hazırlamayı sürdürüyor.

  • Head&Shoulders Yeni Sezonda da Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın Yanında!

    Türkiye’de basketbolun gelişimine katkı sağlayacak projeleri ile adından sıkça söz ettiren Head&Shoulders, “Kazanmak Kafada Başlar” mottosuyla, ‘Özgüven Sponsoru’ olduğu Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’na desteğini yeni sezonda da sürdürecek.

  • Yeni Gillette SkinGuard Sensitive ile Tahrişe Karşı #GardınıAl!

    Erkek Bakımın Lider Markası Gillette, Hassas Cilde Sahip Erkekler İçin Tasarlanmış İlk ve Tek Tıraş Bıçağı Yeni Gillette SkinGuard Sensitive’i Sunar.

  • Teknoloji fuarına kişisel bakım ve temizlik devi damgası

    Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım ürünleri şirketlerinden Ariel, Fairy, Prima, Pantene gibi markaların üreticisi P&G, tüketicilerin günlük bakım ve temizlik rutinlerini yeniden şekillendirecek teknolojik ürünlerini Tüketici Elektroniği Fuarı