Procter and Gamble (P&G), iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında yeni açıkladığı kararlara göre, 2030 yılına kadar, sera gazı emisyonlarını yüzde 50 azaltıp, tüm üretim tesisleri için yüzde 100 yenilenebilir elektrik satın alacak.
Dünyanın 1 numaralı şampuanı* Head&Shoulders, Covid-19 ile mücadele döneminde toplumun yanında olmak için başlattığı #HepSeninle kampanyası kapsamında uzun süre boyunca kapalı olan kuaför ve berberlere işe dönüş sürecinde destek oluyor.
P&G Türkiye olarak kurumsal vatandaşlık bilincimizle, İzmir ve yakın bölgesinde gerçekleşen depremler sebebiyle oluşan ihtiyaçlara yanıt vermek üzere yardımlarımızı bölgeye yönlendirdik. Önümüzdeki günlerde de İzmir’e yardımlarımız devam edecektir.
Procter and Gamble (P&G), iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında yeni açıkladığı kararlara göre, 2030 yılına kadar, sera gazı emisyonlarını yüzde 50 azaltıp, tüm üretim tesisleri için yüzde 100 yenilenebilir elektrik satın alacak.
Dünyanın 1 numaralı şampuanı* Head&Shoulders, Covid-19 ile mücadele döneminde toplumun yanında olmak için başlattığı #HepSeninle kampanyası kapsamında uzun süre boyunca kapalı olan kuaför ve berberlere işe dönüş sürecinde destek oluyor.
P&G Türkiye olarak kurumsal vatandaşlık bilincimizle, İzmir ve yakın bölgesinde gerçekleşen depremler sebebiyle oluşan ihtiyaçlara yanıt vermek üzere yardımlarımızı bölgeye yönlendirdik. Önümüzdeki günlerde de İzmir’e yardımlarımız devam edecektir.
Procter and Gamble (P&G), iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında yeni açıkladığı kararlara göre, 2030 yılına kadar, sera gazı emisyonlarını yüzde 50 azaltıp, tüm üretim tesisleri için yüzde 100 yenilenebilir elektrik satın alacak.
Dünyanın 1 numaralı şampuanı* Head&Shoulders, Covid-19 ile mücadele döneminde toplumun yanında olmak için başlattığı #HepSeninle kampanyası kapsamında uzun süre boyunca kapalı olan kuaför ve berberlere işe dönüş sürecinde destek oluyor.
Procter&Gamble (P&G), COVID-19 salgınından etkilenenlere destek olacak yeni topluma katkı çalışmalarıyla, on binlerce aileye toplam 7,5 milyon TL değerinde katkıda bulunacak.
Head&Shoulders #HepSeninle kampanyası kapsamında karantina yurtlarına, ihtiyaç sahiplerine, kuaför ve berberlere toplam 1.3 milyon TL değerinde ürün ve maddi bağış yapıyor.
P&G, COVID-19 salgını nedeniyle yaşamları olumsuz etkilenen ve gelir kaybı yaşayan ailelerin umudunu desteklemek için “Aynı Çatı Altında, Umutla Yarına” projesini başlatıyor.
Procter&Gamble (P&G), COVID-19 salgınından etkilenenlere destek olacak yeni topluma katkı çalışmalarıyla, on binlerce aileye toplam 7,5 milyon TL değerinde katkıda bulunacak.
Head&Shoulders #HepSeninle kampanyası kapsamında karantina yurtlarına, ihtiyaç sahiplerine, kuaför ve berberlere toplam 1.3 milyon TL değerinde ürün ve maddi bağış yapıyor.
P&G, COVID-19 salgını nedeniyle yaşamları olumsuz etkilenen ve gelir kaybı yaşayan ailelerin umudunu desteklemek için “Aynı Çatı Altında, Umutla Yarına” projesini başlatıyor.
Procter&Gamble (P&G), COVID-19 salgınından etkilenenlere destek olacak yeni topluma katkı çalışmalarıyla, on binlerce aileye toplam 7,5 milyon TL değerinde katkıda bulunacak.
Head&Shoulders #HepSeninle kampanyası kapsamında karantina yurtlarına, ihtiyaç sahiplerine, kuaför ve berberlere toplam 1.3 milyon TL değerinde ürün ve maddi bağış yapıyor.
Türkiye’deki yazılımcılar tarafından geliştirilen Prima Kulübü mobil uygulaması, 70 ülkede faaliyet gösteren P&G’nin veri yönetim platformu (DMP) ile entegrasyonu yapılan, dünyadaki ikinci uygulaması oldu.
Orkid, yeni kişisel asistan uygulaması Perio’yu, Google Play Store ve App Store üzerinden yayınladı. Perio sayesinde kadınlar regl dönemi ve sağlık verilerini takip ederken aynı zamanda eğitici içerikler ile güvenilir bilgiye ulaşabiliyor.
Türkiye’deki yazılımcılar tarafından geliştirilen Prima Kulübü mobil uygulaması, 70 ülkede faaliyet gösteren P&G’nin veri yönetim platformu (DMP) ile entegrasyonu yapılan, dünyadaki ikinci uygulaması oldu.
Orkid, yeni kişisel asistan uygulaması Perio’yu, Google Play Store ve App Store üzerinden yayınladı. Perio sayesinde kadınlar regl dönemi ve sağlık verilerini takip ederken aynı zamanda eğitici içerikler ile güvenilir bilgiye ulaşabiliyor.
Türkiye’deki yazılımcılar tarafından geliştirilen Prima Kulübü mobil uygulaması, 70 ülkede faaliyet gösteren P&G’nin veri yönetim platformu (DMP) ile entegrasyonu yapılan, dünyadaki ikinci uygulaması oldu.
P&G Avrupa Yönetim Kurulu, mali yılının marka stratejisini kararlaştırmak ve gelecek yıl planlamak için İstanbul’da bir araya geldi. İlk defa Türkiye’de düzenlenen toplantı, Türkiye’nin P&G için öneminin bir göstergesi olarak kabul ediliyor.
Dünyada 125, Türkiye’de ise 50 yıldır tüketicilerle buluşan Procter and Gamble (P&G) markası Vicks; Türkiye’deki 50’nci yaşını görkemli bir törenle kutladı.
P&G Avrupa Yönetim Kurulu, mali yılının marka stratejisini kararlaştırmak ve gelecek yıl planlamak için İstanbul’da bir araya geldi. İlk defa Türkiye’de düzenlenen toplantı, Türkiye’nin P&G için öneminin bir göstergesi olarak kabul ediliyor.
Dünyada 125, Türkiye’de ise 50 yıldır tüketicilerle buluşan Procter and Gamble (P&G) markası Vicks; Türkiye’deki 50’nci yaşını görkemli bir törenle kutladı.
P&G Avrupa Yönetim Kurulu, mali yılının marka stratejisini kararlaştırmak ve gelecek yıl planlamak için İstanbul’da bir araya geldi. İlk defa Türkiye’de düzenlenen toplantı, Türkiye’nin P&G için öneminin bir göstergesi olarak kabul ediliyor.
İngiltere’nin doğadan ilham alan bir numaralı saç bakım markası Herbal Essences PURE: renew, dünyanın en büyük botaniklerinden Royal Botanic Gardens, Kew tarafından içeriği onaylanan ilk ve tek uluslararası saç bakım markası oldu.
İngiltere’nin doğadan ilham alan bir numaralı saç bakım markası Herbal Essences PURE: renew, dünyanın en büyük botaniklerinden Royal Botanic Gardens, Kew tarafından içeriği onaylanan ilk ve tek uluslararası saç bakım markası oldu.
Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım ürünleri şirketlerinden Ariel, Fairy, Prima, Pantene gibi markaların üreticisi P&G, tüketicilerin günlük bakım ve temizlik rutinlerini yeniden şekillendirecek teknolojik ürünlerini Tüketici Elektroniği Fuarı
Türkiye’de basketbolun gelişimine katkı sağlayacak projeleri ile adından sıkça söz ettiren Head&Shoulders, “Kazanmak Kafada Başlar” mottosuyla, ‘Özgüven Sponsoru’ olduğu Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’na desteğini yeni sezonda da sürdürecek.
Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım ürünleri şirketlerinden Ariel, Fairy, Prima, Pantene gibi markaların üreticisi P&G, tüketicilerin günlük bakım ve temizlik rutinlerini yeniden şekillendirecek teknolojik ürünlerini Tüketici Elektroniği Fuarı
Türkiye’de basketbolun gelişimine katkı sağlayacak projeleri ile adından sıkça söz ettiren Head&Shoulders, “Kazanmak Kafada Başlar” mottosuyla, ‘Özgüven Sponsoru’ olduğu Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’na desteğini yeni sezonda da sürdürecek.
Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım ürünleri şirketlerinden Ariel, Fairy, Prima, Pantene gibi markaların üreticisi P&G, tüketicilerin günlük bakım ve temizlik rutinlerini yeniden şekillendirecek teknolojik ürünlerini Tüketici Elektroniği Fuarı