BLOG

Net Zero logo
P&G 2040’a kadar operasyonlarinda karbon nötr olacak

P&G, hammaddeden perakendeciye kadar tüm operasyonları ve tedarik zincirinde 2040 yılına kadar karbon nötr olmak üzere hedeflerini belirledi.

2 bin aileye 400’er
P&G’DEN İHTİYAÇ SAHİPLERİNE YARDIM ÇEKİ

Pandeminin Türkiye’de görüldüğü günden bu yana ihtiyaç sahiplerine çeşitli kurumsal ve marka programlarıyla destek olan P&G, “Umutla Yarına” demeye devam ederek Kızılay aracılığıyla yaklaşık 2 bin aileye 400’er liralık market çeki dağıtacak.

Logo lw lacivert
P&G 2021 yılında dünya genelinde iyilik ve umut için 2.021 iyilik hareketi yapacak

Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım ürünleri şirketlerinden.

Orkid
Eczacıbaşı Spor Kulübü’nün Cesaret Sponsoru: Orkid

Türkiye’nin en köklü spor kulüplerinden biri olan ve kurulduğu günden bu yana binlerce kız çocuğunu voleybola kazandıran Eczacıbaşı Spor Kulübü’nün Cesaret Sponsoru P&G’nin lider kadın bakım markası Orkid oldu.

Karbon Notr Plani Gorsel
P&G'den 10 Yıllık Karbon Nötr Planı

Procter and Gamble (P&G), iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında yeni açıkladığı kararlara göre, 2030 yılına kadar, sera gazı emisyonlarını yüzde 50 azaltıp, tüm üretim tesisleri için yüzde 100 yenilenebilir elektrik satın alacak.

TT Photo
P&G Türkiye Topluma 7.5 Milyon Lira Değerinde Katkıda Bulunacak

Procter&Gamble (P&G), COVID-19 salgınından etkilenenlere destek olacak yeni topluma katkı çalışmalarıyla, on binlerce aileye toplam 7,5 milyon TL değerinde katkıda bulunacak.

Prima - sevgi uyuku & oyun
Türkiye’deki yazılımcılar geliştirdi: Anne babalara yeni uygulama

Türkiye’deki yazılımcılar tarafından geliştirilen Prima Kulübü mobil uygulaması, 70 ülkede faaliyet gösteren P&G’nin veri yönetim platformu (DMP) ile entegrasyonu yapılan, dünyadaki ikinci uygulaması oldu.

P&G Avrupa
P&G’nin Avrupa stratejisi Türkiye’de kararlaştırıldı

P&G Avrupa Yönetim Kurulu, mali yılının marka stratejisini kararlaştırmak ve gelecek yıl planlamak için İstanbul’da bir araya geldi. İlk defa Türkiye’de düzenlenen toplantı, Türkiye’nin P&G için öneminin bir göstergesi olarak kabul ediliyor.

P&G logo
Dünya Güzellik Sektörünün İlk 10’daki Tek Kadın CEO’su İstanbul’da!

P&G Global Güzellik Kategorisi’ni yöneten Alex Keith, ülkemize gelerek pazarın detaylarını yakından inceledi.

Gillette logo
Yeni Gillette SkinGuard Sensitive ile Tahrişe Karşı #GardınıAl!

Erkek Bakımın Lider Markası Gillette, Hassas Cilde Sahip Erkekler İçin Tasarlanmış İlk ve Tek Tıraş Bıçağı Yeni Gillette SkinGuard Sensitive’i Sunar.